Атавизм әлі архаизмге айналмапты. Адам әлеуметтік мақұлық. Бұған ешкімнің таласы жоқ. Алайда, оның әлеуметтелігінің белгілі бір шегі болуы керек, Бұл шек оның адамдығын танытатын өлшем болуы тиіс. Сырт көзге. Мысалы, көрші офисте гілер ұжым болып спорттық бірдеңе көріп отыр, даусын қатты шығарып қойған, ол ештеңе еме-ау, өздері де айғайға аттан қосып, қиқулап қояды. Бұл маған бөгет жасайды. Әлеуметтіктің шегі бар дейтінім сол - оны әркім өзі үйінде немес жеке отырып көрсе болар еді, екіншіден, әлеуметтіктің шегі ортақ іске жұмылу, қайғыны бөлісу секілді маңызды кездер де ғана керек, әркімнің талғамы әр түрлі 100 пайыз ешкім ешкімге сәйкес келмейді де. Бұл және міндетті емес те. Сонда не үшін жиналады? Істейтін іс жоқтықтан. Жабайылық қой бұл. Ұрғашы арыстанның мекіренгені мен еркегінің ыңыранып-ырылдағаны секілді жабайы естіледі.
Тікелей эфир
-
Ернар Елмуратов жаңа жазба қосты: "Узнаем у имама: запрещено ли в религии изображать ..."1 жыл бұрынБөгенбай ЗИЯЛЫ жаңа жазба қосты: "День бороды: история неотъемлемой части мужской мо..."1 жыл бұрынCаттар жаңа жазба қосты: "Әке гені жүктілік кезінде болашақ ананың метаболиз..."1 жыл бұрынNurqanat Baizaq жаңа жазба қосты: "Ерлан Мазан: Қытай азаматтығынан бас тартқан тұлға..."1 жыл бұрынЕрнар Елмуратов жаңа жазба қосты: "У меня украли деньги, отданные мне на хранение. Яв..."1 жыл бұрынCаттар жаңа жазба қосты: "Мәди Сырымбет: Тәліптермен кездесудің не мәні бар?..."1 жыл бұрын2024, Islam.kz ұлттық, рухани-ағарту порталы
Сайт материалдарын қолдану үшін сілтеме көрсетуіңіз міндетті.